Sms ang. passord og pin-kode
Fikk du en SMS for en tid tilbake angående pin-kode og passord?
For å endre pin-kode og passord så kan du gjøre dette på min side enten på nett eller igjennom mobil appen bibliofil.
Innlogging med Passord. (dette gjelder hvis du ikke har satt passord allerede)
- Hvis du skal logge inn med passord så kan du trykke på «glemt passord»
- Fyll ut skjemaet, lånekortnummeret, og epostadressen (du har registrert hos oss).
- Dersom du ikke vet hva lånekortnummeret ditt er, kan du få dette tilsendt ved å trykke på «glemt det?» som står rett under feltet hvor du skal skrive inn lånekortnummeret.
- Du vil få tilsendt en engangskode dette er for å bekrefte at du er den du utgir deg for å være.
- OBS: dersom epostadressen din eller telefon nr. ditt ikke er registrert i våre systemer så vil du ikke få tilsendt engangskoden.
- Fyll så inn engangskoden, og lag deg et ønsket passord.
- Dette passordet vil gjelde med en gang.
Ny Pin-kode eller glemt pinkode
- Logg inn på bibliofil på nett eller i bibliofil appen
- Trykk på meny knappen (rund ring i bunnen visst du er på mobil telefon)
- Trykke på min side
- Trykk så på min profil.
- Gå litt lenger ned på siden så står det en knapp «Lag ny PIN» eller hvis du har laget pin-kode fra før så vil det stå «endre PIN»
Innlogging med BankID (Bibliofil app)
Ny eller endre PIN-kode
- Du logger først inn med BankID
- Trykker på meny knappen (rund ring i bunnen visst du er på mobil telefon)
- Trykke på min side
- Trykk så på min profil.
- Gå litt lenger ned på siden så står det en knapp «Lag ny PIN» eller hvis du har laget pin-kode fra før så vil det stå «endre PIN»
Sist oppdatert: 7 november, 2020